Miért írok?

"Csak olyat mondj, amit valóban úgy is gondolsz. Az élet rövid, nem szabad tönkretenned azzal, hogy folyton a következményeken aggódsz. Teljes, intenzív és boldog életet kell élned, akár egy nyitott könyv, amely elérhető bárkinek, aki bele akar olvasni." /Osho/

Utolsó kommentek

  • 28-33: Kedves Imi! Abszolút teljesen jól látod. Valóban nem a férfi minőségű és női minőségű energiákat r... (2012.07.16. 12:51) Férfi - női energiák 2. rész...
  • Imi2011: Kedves Zsuzsi (Ugye Koós Zsuzsi e fentebbi bejegyzés szerzője?), szerintem a bejegyzésed címe félr... (2012.05.23. 21:10) Férfi - női energiák 2. rész...
  • 28-33: Kaptam egy ilyen kérdést a facebookon a cikkemre: „Tehát most az volt lényeg, hogy a pozitív élet... (2011.02.03. 12:29) Elfojtások...
  • 28-33: Kedves Diver83! Nem vagyok biztos abban, hogy ezekről így blogon keresztül érdemes beszélni, hisz... (2010.08.25. 08:32) Elvárások...
  • diver83: Kedves Zsuzsi! Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszenek a gondolataid, írásaid! A bejegyzésbe... (2010.08.21. 17:05) Elvárások...
  • Utolsó 20

2010.08.05. 09:30 28-33

Kezd az agyamra menni az elengedés... :)

Csak viccelek! :)

Úgy élem meg az életem, hogy mindig megvannak az adott feladataim, az adott leckéim, amiket a sors elém dob, hogy épp meg kell tanulnom.
Néhány hónappal ezelőtt a nőiességem megélésével kapcsolatban kaptam leckéket jócskán. Jórészt úgy vélem tudatosságomnak tudható be az, hogy az egyes életszituációkban pontosan felismerem, hogy épp mit kell megtanulnom, mire szól a tréning, vagy akár a csekkolás, hogy valóban megtanultam-e, amit meg kellett.

Az elmúlt hetek nagy feladata az elengedés. Már tényleg úgy érzem lassan, hogy fű-fa-virágot, mindent az ég világon el kell engednem. Persze ezen nem kellene csodálkoznom, hisz Mestereim egy ideje már erre buzdítanak, de most fogom csak fel apránként, hogy ez mit is jelent. Engedjek el érzéseket, ragaszkodásokat, görcsöket...na és persze embereket is...

Mondanom sem kell, hogy ahogy nagy valószínűséggel mindenki másban is, bennem is felmerült a kérdés, hogy: Jó, de akkor mi marad? Milyen élet vár rám, ha mindent elengedek?
Élménybeszámolok hát arról, amit eddig megtapasztaltam, amiket megtanultam: folyt. köv....



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://28vagy33.blog.hu/api/trackback/id/tr932200252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása