Miért írok?

"Csak olyat mondj, amit valóban úgy is gondolsz. Az élet rövid, nem szabad tönkretenned azzal, hogy folyton a következményeken aggódsz. Teljes, intenzív és boldog életet kell élned, akár egy nyitott könyv, amely elérhető bárkinek, aki bele akar olvasni." /Osho/

Utolsó kommentek

  • 28-33: Kedves Imi! Abszolút teljesen jól látod. Valóban nem a férfi minőségű és női minőségű energiákat r... (2012.07.16. 12:51) Férfi - női energiák 2. rész...
  • Imi2011: Kedves Zsuzsi (Ugye Koós Zsuzsi e fentebbi bejegyzés szerzője?), szerintem a bejegyzésed címe félr... (2012.05.23. 21:10) Férfi - női energiák 2. rész...
  • 28-33: Kaptam egy ilyen kérdést a facebookon a cikkemre: „Tehát most az volt lényeg, hogy a pozitív élet... (2011.02.03. 12:29) Elfojtások...
  • 28-33: Kedves Diver83! Nem vagyok biztos abban, hogy ezekről így blogon keresztül érdemes beszélni, hisz... (2010.08.25. 08:32) Elvárások...
  • diver83: Kedves Zsuzsi! Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszenek a gondolataid, írásaid! A bejegyzésbe... (2010.08.21. 17:05) Elvárások...
  • Utolsó 20

2010.10.02. 19:13 28-33

Szívemben tavasz van...

Jajj, de régen írtam már!

Bevallom őszintén, az elmúlt hetek, hónapok során kézzel írott privát kis naplóm meghitt hangulatának engedve bogozgattam lelki szálaimat.

Most úgy döntöttem itt az ideje, hogy ismét publikáljam érzéseimet, véleményeimet, gondolataimat, de leginkább életem eseményeinek fő pillérjeit.

Fő napirendi pont az életemben a SZERELEM! :)

Utolért és magával ragadott :)!

Na jó, ez így nem igaz :)! A szerelem eddig is jelen volt az életemben, méghozzá nem kis intenzitással. Olyan régen nem tapasztalt érzések éledtek bennem újjá az elmúlt fél év során, amikről már szinte meg is feledkeztem.
Szerelmes lettem, de nem nyert viszonzásra. Viszont az érzésekből, amiket megtapasztaltam általa, rengeteget tanultam.
Önértékelési dolgok helyre kerülése, önzetlen, tiszta, feltétel nélküli szeretet és az elengedés életérzésének megtapasztalása csak a legfőbb tanítások voltak. Azonban olyan mélységekbe sikerült magamba ásnom az érzéseimen keresztül, amiért rendkívül hálás vagyok.

Életemben jelen van a folyamatos figyelés. Figyelem magam, az érzéseimet, szinte minden pillanatban (na jó, ennyire még nem megy profin, de jól haladok :)). Figyelem mi zajlik bennem, mi vált ki belőlem jó érzéseket, és mi rosszakat.
Egy-egy szituációban legalább 4-5 érzést képesek vagyunk felszínre hozni, sőt nagyon fontos, hogy valóban fel is ismerjük őket.
Megesett például velem, hogy egy barátommal kapcsolatos dolgok fájdalmat okoztak. Észre vettem egyfajta tehetetlen érzést magamban, de tovább boncolgattam, hogy mi zajlik épp bennem. Nagy meglepetésemre egy csomó más érzés is felbukkant. Csalódott is voltam a tehetetlenség mellett. Sőt félelmet is éreztem, hogy elveszítem őt. (Ez már kapásból három érzés.) Aztán tovább kérdeztem magam: "Jó, jó, de mi van még bennem? Mit érzek még?" Aztán kiderült számomra, hogy haragot is éreztem, méghozzá az ismerősöm anyukájával kapcsolatban. Sőt magammal szemben is, mert egyfajta kudarcként éltem meg dolgokat... Úgyhogy szépen elvégeztem a kis megbocsájtós és elengedős gyakorlataimat ezekre az érzésekre, és hihetetlen megkönnyebbülés és felszabadultság érzése uralkodott el rajtam.

Fontos, hogy vegyük észre mindazt, ami bennünk van. Néha csak suhanásnyi időre üti fel a fejét egy-egy érzés, de ne hagyjuk figyelmen kívül. Fontos információt szolgáltatnak számunkra önmagunkkal kapcsolatban.

Lévén, hogy nagyon gyakran érnek bennünket különböző élmények, hatások, amik hol kellemesek, hol egyáltalán, ezért nagyon gyakran (sőt mindig) résen kell lennünk, ha úgy tetszik a jelenben kell lennünk, hogy érzéseinken keresztül kibogozzuk, sőt kitisztítsuk magunkat. Következetesen és ügyesen óriási eredményeket tudunk elérni.

Nekem működik, és ennek köszönhetően egyre csodásabb napokat élek meg.

Hála ennek a viszonzatlan szerelemnek, olyan érzések és múltbéli sérelmek törtek fel belőlem, amiket sikerült helyre tennem. Még koránt sem biztos, hogy maradéktalanul, de számos mérföldkövet sikeresen átugráltam.

El sem tudjuk talán képzelni, hogy a szüleinkhez fűződő viszonyunk milyen mértékben befolyásolja párkapcsolataink alakulását. Fiúk esetében az édesanyjukkal, lányoknál pedig az apukájukkal kapcsolatos érzések, megélések egészen kardinálisak tudnak lenni.
Számomra például döbbenetes élmény volt felfedezni, hogy az apukámhoz fűződő viszonyom egyrészt miből fakadt, hogy éltem meg, és milyen következményekkel jártak.
Hogy az iránta érzett szeretetem és szeretet éhségem miként tükröződött le párkapcsolataimban... Egészen elképesztő volt az a felismerés számomra, hogy egy csecsemő kori kis tudatalatti téves megélésből eredően miként küzdöttem én egész életemben apukám szeretetéért, noha a tudatos agyammal tudom, hogy imád, és mindig is imádott, és végtelenül szeretetteljes a viszonyunk. És hogy ez miként képződött le zseniális módon a párkapcsolataimban...
Bonyolult, de annál izgalmasabb és nagyon érdekes.

Mindenkinek érdemes ezeken elgondolkodnia, mert tényleg megdöbbentően tanulságos tud lenni, és talán megértjük mi miért jön szembe velünk az életben, és hogy min és hogyan tudunk változtatni.

Most pedig azt érzem, hogy helyre került nagyon sok minden bennem. Kipucoltam sok-sok dolgot magamból, és ahogy szentül hiszem, hogy a gyümölcsö beérnek, most valami ilyesmit élek meg a szerelem terén is.

Rátaláltam egy csodálatos férfira, aki mellet nőiességem teljében vagyok képes megélni önmagam...
Kapcsolatunk még bimbózó fázisban van, de szépen odafigyelve önmagunkra és egymásra, nagy-nagy szeretettel viseltetünk egymás iránt... (és persze most is fülig ér a szám :))

Azt pedig majd meglátjuk, hogy mit tartogat számunkra az élet :)!

Mindenesetre a szívemben és a lelkemben most pillangókkal teli tavasz van :)!
Szívből kívánom mindenkinek ezt az érzést! :)

 

Csodákkal teli szép napokat kívánok! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://28vagy33.blog.hu/api/trackback/id/tr972340012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása