Miért írok?

"Csak olyat mondj, amit valóban úgy is gondolsz. Az élet rövid, nem szabad tönkretenned azzal, hogy folyton a következményeken aggódsz. Teljes, intenzív és boldog életet kell élned, akár egy nyitott könyv, amely elérhető bárkinek, aki bele akar olvasni." /Osho/

Utolsó kommentek

  • 28-33: Kedves Imi! Abszolút teljesen jól látod. Valóban nem a férfi minőségű és női minőségű energiákat r... (2012.07.16. 12:51) Férfi - női energiák 2. rész...
  • Imi2011: Kedves Zsuzsi (Ugye Koós Zsuzsi e fentebbi bejegyzés szerzője?), szerintem a bejegyzésed címe félr... (2012.05.23. 21:10) Férfi - női energiák 2. rész...
  • 28-33: Kaptam egy ilyen kérdést a facebookon a cikkemre: „Tehát most az volt lényeg, hogy a pozitív élet... (2011.02.03. 12:29) Elfojtások...
  • 28-33: Kedves Diver83! Nem vagyok biztos abban, hogy ezekről így blogon keresztül érdemes beszélni, hisz... (2010.08.25. 08:32) Elvárások...
  • diver83: Kedves Zsuzsi! Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszenek a gondolataid, írásaid! A bejegyzésbe... (2010.08.21. 17:05) Elvárások...
  • Utolsó 20

2011.06.06. 14:47 28-33

Régi, félkész bejegyzés nyár elejéről...

Huh... telnek-múlnak a hónapok, bennem meg egyre nő a "blogelvonási tünetek" okozta feszültség :)! Ismét abban a helyzetben vagyok, hogy kismillió dologról szeretnék írni, annyi témám van.

Kezdem most csak egy röpke bevezető gondolattal, ami a napokban körvonalazódik.

Nem foglalkozom politikával. Nem olvasok újságot, nem hallgatok híreket. Sokan azzal vádolnak, hogy homokba dugom a fejem, és nem veszek tudomást a körülöttem zajló "fontos" dolgokról. Én azonban másként élem ezt meg. Boldog vagyok! Egyre teljesebb az életem, egyre nagyobb a harmónia mind a lelkemben, mind pedig az engem körülvevő dolgokat szemlélve. Hiszem, hogy ennek kulcsa, hogy milyen minőségű energiákat engedek be az életemben, milyen érzéseknek adom át magam. Ha szép dolgokkal veszem körül magam, ha a szeretet kifejezésére és befogadására helyezem a hangsúlyt, akkor nem férnek meg az életemben a katasztrófa és gyilkossági hírekről szóló tudósítások... 

(Megjegyzés 2011.08.01-jén: Most ezeket a sorokat nem fejezem be, biztosan sor kerül majd rá máskor, másként. Mindenesetre valamiféle indító gondolatmenetként úgy döntöttem így közel két hónap elteltével, hogy publikálom, ha már egyszer megírtam.)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://28vagy33.blog.hu/api/trackback/id/tr612961637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása