Miért írok?

"Csak olyat mondj, amit valóban úgy is gondolsz. Az élet rövid, nem szabad tönkretenned azzal, hogy folyton a következményeken aggódsz. Teljes, intenzív és boldog életet kell élned, akár egy nyitott könyv, amely elérhető bárkinek, aki bele akar olvasni." /Osho/

Utolsó kommentek

  • 28-33: Kedves Imi! Abszolút teljesen jól látod. Valóban nem a férfi minőségű és női minőségű energiákat r... (2012.07.16. 12:51) Férfi - női energiák 2. rész...
  • Imi2011: Kedves Zsuzsi (Ugye Koós Zsuzsi e fentebbi bejegyzés szerzője?), szerintem a bejegyzésed címe félr... (2012.05.23. 21:10) Férfi - női energiák 2. rész...
  • 28-33: Kaptam egy ilyen kérdést a facebookon a cikkemre: „Tehát most az volt lényeg, hogy a pozitív élet... (2011.02.03. 12:29) Elfojtások...
  • 28-33: Kedves Diver83! Nem vagyok biztos abban, hogy ezekről így blogon keresztül érdemes beszélni, hisz... (2010.08.25. 08:32) Elvárások...
  • diver83: Kedves Zsuzsi! Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszenek a gondolataid, írásaid! A bejegyzésbe... (2010.08.21. 17:05) Elvárások...
  • Utolsó 20

2010.02.18. 02:51 28-33

"Érzelmek tengere"...

A kedvenc teámat hívják így, amire a 'Vörös Oroszlán teaházban' bukkantam rá néhány évvel ezelőtt... Köztudottan nagy teás vagyok, és imádom a teaházakat.

Először a név fogott meg:..."Érzelmek tengere"...
Annyira kifejezi azt, ami vagyok: Azt a fajta érzelem gazdagságot, amit gyerekkorom óta magamban érzek.
Egyfajta hihetetlenül hömpölygő intenzitást sugall...
Az érzelmek határtalan áradatával és a mindent körülölelő érzékiséggel és bujasággal kecsegtet...
Amikor pedig meg is kóstoltam az élénk vörös 'elixírt', és a nyelvemen szétáradt a különleges íz, egyszerűen azt éreztem, hogy ez az érzéki ízkavalkád új világokat tár fel előttem és rabul ejt...

Az élményt tetézi, hogy tavaly nyáron volt szerencsém elolvasni a teázó névadóját is, vagyis Szepes Mária "A Vörös oroszlán - az örök élet itala" című könyvét, ami egy jelentős fordulópontot hozott az életembe, és óriási megértésekhez vezetett.

 

Tulajdonképpen azt mondhatom, hogy ritka az, amikor érzelmeim nem "fodrozódnak".
Most azonban egyenesen azt érzem, hogy érzelmeim tengere háborog a bensőmet megmozgató viharok miatt... :).
Fantasztikus érzéseket élek meg, amikben már régen nem volt részem.
Testem-lelkem újra életre kelt, amit újfent a táncnak köszönhetek! :)

Egyelőre persze nem tudom mihez kezdjek ezekkel az érzésekkel, egyszerűen csak élvezem őket. Hagyom, hogy áthassák minden porcikám és sütkérezzek bennük, mint egy kis virág a napfényben, aki körül színes pillangók repkednek. Élvezem a pillanatokat, és igyekszem a jelenben maradni! Borzasztóan nehéz a "ne agyaljunk, ne gyártsunk teóriákat és a ne bocsájtkozzunk feltételezgetésekbe' elveket betartani, de minden igyekezetemmel ezen vagyok :)!

Egyszerűen nyitom a szívem és hallgatok rá. Figyelem az érzéseimet és tanulom az intuícióimat használni. Türelmet gyakorlok és élvezem az életet, amit igyekszem nem túlkomplikálni, még ha hajlamos vagyok is rá :)...

 

Tulajdonképpen most állt össze a fejemben: A tánc maga az érzelmek tengere... Csodálatos...önfeledten magával ragadó...és megfelelő inspirációval egészen testet-lelket magába olvasztó érzés...
Kész alkímiai labor a maga kis kohójával és kémiai reakcióival együtt...:):):)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://28vagy33.blog.hu/api/trackback/id/tr611767989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

small_sent 2010.02.18. 16:48:52

:) Szép gondolatok játszodtank le benned :) . És tudod mit? Az élet is olyan mint egy tánc , érezlemmekl eggyütt :) Szép blog.

28-33 2010.02.19. 00:30:37

Ó, ezek nem gondolatok... ezek érzések :):)...
És valóban, az élet olyan, mint egy tánc... Ebben hiszek én is, és ezt tanítom is.
A tánc az élet lemodellezése, és fordítva... Mindazt, amit kitáncolsz magadból, próbáld megélni a való életben... Oda-vissza zajló folyamat... Fantasztikus, még ha sok-sok gyakorlást igényel is :)!
Egy kis tudatossággal igazi csodák megtapasztalása vár ránk :)!!!
Köszönöm a megjegyzést! :)
süti beállítások módosítása